Αξιολόγηση της τοποθέτησης (παρουσίας) της εταιρίας στην αγορά - ενέργειες βελτίωσης
- Συγκέντρωση – αξιολόγηση στοιχείων ικανοποίησης πελατών – διαχείριση αιτιών
- Προμηθευτές
- Διαδικασία παραγωγής
- Αποτελεσματική συσκευασία
- Διανομή
Διαχείριση προσωπικού
- Εσωτερική εκπαίδευση φιλοσοφία της διοίκησης
- Συνεργασία και οφέλη
- Ηθική στον επαγγελματισμό
- Υγιεινή και ασφάλεια εργαζομένων
- Ψυχολογική υποστήριξη εργαζομένων
- Εκπαίδευση νέου προσωπικού στις απαιτήσεις του HACCP
Εποπτεία συστήματος Ποιότητας
- Συγκέντρωση – επεξεργασία δεδομένων παραμέτρων ποιότητας και ασφάλειας των τροφίμων
- Βελτιώσεις συστήματος, εισαγωγή νέων προϊόντων στην μελέτη HACCP
- Διαχείριση στοιχείων υπολογισμού χρόνου ζωής προϊόντων
- Εσωτερικές επιθεωρήσεις επαλήθευσης καλής λειτουργίας συστήματος
- Συλλογή δειγμάτων προς ανάλυση για την αποτελεσματική καθαριότητα – απολύμανση επιφανειών
- Προτάσεις βελτίωσης
- Συμμετοχή στους στόχους της εταιρίας
Επιπλέον
- Αξιολόγηση προμηθευτών, όσο αφορά την αποτελεσματική εφαρμογή συστημάτων ποιότητας, στην έδρα τους και επιβολή προδιαγραφών ως προς τις απαιτήσεις της εταιρίας
- Υποστήριξη εξειδικευμένων πωλήσεων